FAQ
Tak trzeba posiadać konto!
Po rejestracji otrzymują państwo informację na email o założeniu konta z informacją
o konieczności potwierdzenia, klikając na linka.
tak
Tak
Wszystko jest opisane w panelu klienta.
Wszystkie etapy zamówienia są wysyłane na pocztę e-mail oraz opisane w panelu klienta.
Wszystkie etapy zamówienia są wysyłane na pocztę e-mail oraz opisane w panelu klienta.
Czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia złożenia zamówienia do wysyłki etykiet.
Tak jest możliwość skrócenia terminu realizacji zamówienia.
Tak. Wysyłka etykiet za poza terytorium Polski jest możliwa.
Tak możemy realizować nietypowe zlecenia.
Tak. Przyjmujemy zlecenia na projekty etykiet.
Tak na zlecenie wykonujemy wykonanie projektu.
Podane ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT - 23%) i wyrażone są w PLN,
-
Wszelkie płatności w sklepie dokonywane są na zasadzie przedpłaty,
-
Klient może dokonać płatności w formie przelewu tradycyjnego na podstawie faktury pro formy lub za pośrednictwem płatności elektronicznych PAYU, a także w formie kredytu kupieckiego (płatność odroczona),
-
w przypadku zwrotu płatności Klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat, a płatności zostaje zwrócona na wskazane przez Klienta konto w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych,
-
do każdego zamówienia dołączony jest dowód sprzedaży (faktura VAT )
-
Zamówione w sklepie produkty dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich: DPD, UPS, GLS, Siódemka, DHL.
-
Koszt dostawy zamówionych produktów są opisane przy każdym zamówieniu produktu.
-
Przesyłki dostarczane są w godzinach 9-20, w przypadku nie zastania odbiorcy kurier pozostawia awizo. W przypadku nie odebrania przesyłki przez Klienta (z winy Klienta) i jej zwrotu do Sprzedawcy, a także w przypadku ponownej wysyłki do Klienta, koszty przesyłek ponosi Klient,
-
Koszty przesyłek kurierskich poza granice Polski ponosi Klient, a taki koszt wyceniany jest indywidualnie.
Nie masz pewności czy projekt jest poprawny? Prześlij go nam, my zajmiemy się całą resztą.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA MATERIAŁÓW DO DRUKU
PRZYGOTOWANIE PLIKÓW:
przyjmujemy prace zamknięte, zapisane w formacie PDF (do wersji 1.6):
format netto zgodny z rozmiarem podanym w zamówieniu (trimbox)
rozdzielczość bitmap 300-360 dpi
fonty zamienione na krzywe bądź dodatkowo dołączone
łącza osadzone w pliku
spady 1 mm na stronę (bleedbox)
obszar bezpieczny minimum 2 mm od krawędzi cięcia
bez znaczników drukarskich (kostek kolorystycznych, znaczników cięcia, celowników itp.)
obrys wykrojnika zapisany na oddzielnej warstwie dokumentu umieszczonej na wierzchu, zdefiniowany jako kolor dodatkowy o nazwie CutContour, koniecznie nadrukowany (overprint); w przypadku braku obrysu wykrojnika, zostanie on dodany automatycznie w wymiarze netto pracy
biały poddruk, na dodatkowej warstwie umieszczonej nad warstwą drukową, jako kolor dodatkowy o nazwie
White_ink, nadrukowany (overprint)
czerń nie wymaga podbijania innymi kolorami, drobne elementy tekstowe i kody kreskowe bezwzględnie powinny być przygotowane jako 100%K, bez innych składowych kolorystycznych. Nadruk dla czerni powinien być wyłączony.
USTAWIENIA KOLORYSTYCZNE:
Całość pracy powinna być zapisana w przestrzeni barw CMYK (poza kolorem obrysu wykrojnika i białego poddruku):
bez osadzonych profili kolorystycznych
kolory dodatkowe (Pantone, HKS) skonwertowane do CMYK (poza obrysem wykrojnika i białym poddrukiem). Pozostawione kolory dodatkowe będą konwertowane automatycznie do przestrzeni CMYK w oparciu o profil referencyjny ISO Coated_v2
DOSTARCZANIE DO DRUKU:
pliki powinny być nazwane w sposób jednorodny i umożliwiający ich bezproblemową identyfikację
używamy nazw polskich lub angielskich
w nazwach NIE używamy polskich znaków diakrytycznych
Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów (za wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu produktu) w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego produktu, umowę uważa się za rozwiązaną po otrzymaniu drogą mailową lub faksem oświadczenia o odstąpieniu od umowy, co zostanie potwierdzone niezwłocznie przez Sprzedawcę (również mailem lub faksem),
-
Zwrot płatności otrzymanej od Klienta, w przypadku rozwiązania umowy, nastąpi w okresie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrot zostanie przesłany na konto wskazane przez Klienta,
-
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku, w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
-
Jeżeli produkt jest niezgodny z zamówieniem, Klientowi przysługuje prawo do reklamacji,
-
Reklamacje należy złożyć za pośrednictwem systemu etykiety-polska.pl logując się na swoje konto lub kierując ją na adres skrzynki e-mail biuro@etykiety-polska.pl
-
Składając reklamację należy dostarczyć Sprzedawcy reklamowany produkt wraz z opisem wady, zdjęcia uszkodzonego produktu można przesłać na adres mailowy sklep@twojedruki.pl,
-
Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych licząc od momentu zgłoszenia, Sprzedawca dołoży wszelkich starań by czas oczekiwania na rozpatrzenia reklamacji nie był dłuższy niż 1-2 dni robocze,
-
Sprzedawca że nie ponosi odpowiedzialności za treść przesłanych przez klienta materiałów do druku,
-
Drukarnia nie dokonuje korekt w materiałach otrzymanych do druku.
-
Pliki przesyłane do druku winny być przygotowane zgodnie z wymogami określonymi przez drukarnię które są dostępne na stronie serwisu www.etykiety-polska.pl
Reklamacje dotyczące różnicy kolorystyki wydruków z kolorystyką przesłanych plików do druku, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieni, nie stanowią podstawy do zwrotu i reklamacji towaru.